مشاوره | کنکور تیزهوشان کارشناسی ارشد دکتری

آی مشاور درصدد افزایش آگاهی عزیزانی است که بدلیل عدم آگاهی در کنکور ، تیزهوشان کارشناسی ارشد و دکتری ممکن است انتخاب اشتباهی انجام دهند

مشاوره | کنکور تیزهوشان کارشناسی ارشد دکتری

آی مشاور درصدد افزایش آگاهی عزیزانی است که بدلیل عدم آگاهی در کنکور ، تیزهوشان کارشناسی ارشد و دکتری ممکن است انتخاب اشتباهی انجام دهند

زمان ثبت نام کنکور سراسری 97

زمان ثبت نام کنکور سراسری ۹۷ هر ساله با شروع شدن مدارس در مهر ماه یکی از سوالات داوطلبانی است که قصد شرکت در کنکور سراسری ۹۷ را دارند. تاریخ ثبت نام کنکور سراسری ۹۷ و همچنین زمان دقیق ثبت نام کنکور ۹۷ توسط سازمان سنجش در  ۲۵ مهر ماه اعلام شد. که در اطلاعیه ای که سازمان سنجش در ۲۵ مهر ماه منتشر کرد. علاوه بر زمان ثبت نام کنکور سراسری ۹۷ ، اطلاعاتی در مورد زمان برگزاری کنکور سراسری 97  گروه های مختلف را اراعه داد. از انجایی که اکثر داوطلبان متقاضی ثبت نام کنکور سراسری 97 از هنوز از زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 اطلاع ندارند تصمیم گرفتیم تا در این مقاله زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 و نحوه ثبت نام کنکور سراسری 97 را به طور کامل برای شما توضیح دهیم. برای اطلاع از نحوه ثبت نام در کنکور دانشگاه آزاد 97 کلیک کنید.  یکی از سوالاتی که برای برخی از داوطلبان شرکت کننده در کنکور سراسری 97 که در حال تحصیل در دانشگاه هستند این است که آیا در زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 حق ثبت نام در کنکور 97 را دارند یا نه ؟ توصیه می کنیم که مقاله شرایط انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور سراسری 97 و سوالات متداول انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور سراسری 97  را حتما این دسته از داوطلبان کنکور سراسری ۹۷ مطالعه نمایند.



برای ثبت نام در کنکور سراسری 97  و رفع هر مشکل در زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 خود می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور  از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.


زمان ثبت نام کنکور سراسری 97

زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش که در 25 مهر ماه منتشر شد در 1 بهمن ماه شروع شده و تا 8 بهمن ماه ادامه دارد. البته هر ساله سامانه ثبت نام کنکور سراسری ، زمان ثبت نام کنکور سراسری را تمدید می کند تا داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور سراسری به هر دلیلی نتوانستند ثبت نام کنکور خود را انجام دهند. بتوانند در کنکور شرکت کنند. پیش بینی می شود امسال نیز زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 تمدید گردد. با توجه به تجربه ای که از داوطلبان کنکور سالیان گذشته داریم به همه داوطلبان کنکور سراسری 97 توصیه می کنیم تا در روز های اولیه زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 که اعلام شده ثبت نام خود را انجام دهند و ثبت نام کنکور 97 خود را به روز های پایانی موکول نکنند.


نحوه ثبت نام در کنکور سراسری 97

برای ثبت نام کنکور سراسری 97 متقاضیان باید در موعد مقرر به سایت ثبت نام کنکور سراسری 97 (sanjesh.org) مراجعه نمایند و نیازی به حضور فیزیکی در موقع ثبت نام کنکور سراسری 97 نمی باشد. البته به متقاضیان توصیه می شود که قبل از اقدام برای ثبت نام کنکور 97 ، دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور سراسری ۹۷ را با دقت مطالعه کنند و از شرایط شرکت در کنکور سراسری 97  و مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 97 اطلاع کامل داشته باشند. در هنگام ثبت نام کنکور سراسری 97 زمانی که وارد سایت ثبت نام کنکور سرارسی 97 می شوید باید یک کارت اعتباری برای انجام فرایند ثبت نام کنکور 97 خریداری کنید. این کارت اعتباری در داخل سایت سازمان سنجش قرار داده شده است. در صورت تمایل به ثبت نام در دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی یک کارت اعتباری جداگانه وجود دارد که متقاضیان حضور در این دانشگاه ها باید علاوه بر کارت اعتباری مربوط به ثبت نام کنکور سراسری 97 ، این کارت اعتباری را نیز تهیه نمایند. در خصوص دانشگاه آزاد نیازی به خرید کارت اعتباری جداگانه ای نیست و همان کارت اعتباری برای ثبت نام کنکور 97 کفایت می کند. برای متقاضیان شرکت در رشته های زبان خارجی و هنر تهیه کارت اعتباری ثبت نام کنکور 97 به صورت جداگانه لازم است. پس از تهیه کارت های اعتباری لازم برای ثبت نام کنکور 97 شما مجاز به ثبت نام در کنکور سراسری 97 می شوید و طبق سوال های مطرح شده در سایت سازمان سنجش ، اطلاعات مربوط به خود و رشته امتحانی که قرار است در کنکور سراسری 97 شرکت کنید را وارد می نمایید. در هر جای ایران که هستید می توانید انجام ثبت نام کنکور سراسری 97 خود را به مشاورین موسسه تله مشاور بسپارید. توصیه می کنیم که برای رفع مشکلات ثبت نامی خود راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 97 ما را مطالعه نمایید.


نحوه ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری 97

هر ساله با داوطلبانی مواجه هستیم که به هر دلیلی نتوانستند در زمان ثبت نام کنکور سراسری ۹۷  و مهلت تمدید شده در سامانه ثبت نام کنکور 97 ثبت نام کنند. سازمان سنجش راهی برای ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری در نظر گرفته است.  اگر  این دلیل موجهی برای ناتوانی در زمان ثبت نام خود داشته باشند. سازمان سنجش اجازه ثبت نام این داوطلبان را در کنکور سراسری ۹۷ می دهد و نیازی به صبر کردن این داوطلبان برای شرکت در کنکور سراسری سال بعد نیست. اگر با این مشکل برخورد کرده اید می توانید مقاله ما را در مورد نحوه ثبت نام جاماندگان کنکور سراسری 97 مطالعه نماید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در کنکور سراسری 97 ثبت نام کنند. برای اطلاع از نحوه  ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری ۹۷  کلیک کنید


برای ثبت نام در کنکور سراسری 97  و رفع هر مشکل در زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 خود می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور  از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.


منبع: زمان ثبت نام کنکور سراسری  97

مشاوره تحصیلی تله مشاور

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.