مشاوره | کنکور تیزهوشان کارشناسی ارشد دکتری

آی مشاور درصدد افزایش آگاهی عزیزانی است که بدلیل عدم آگاهی در کنکور ، تیزهوشان کارشناسی ارشد و دکتری ممکن است انتخاب اشتباهی انجام دهند

مشاوره | کنکور تیزهوشان کارشناسی ارشد دکتری

آی مشاور درصدد افزایش آگاهی عزیزانی است که بدلیل عدم آگاهی در کنکور ، تیزهوشان کارشناسی ارشد و دکتری ممکن است انتخاب اشتباهی انجام دهند

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

اگر شما هم جزو کسانی هستید که از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 جامانده اید اصلاً نگران نباشد. تله مشاور به شما راهی را پیشنهاد می دهد که از این راه با اطمینان کامل بتوانید حتی بعد از تمام شدن مهلت ثبت نام، در کنکور کارشناسی ارشد 97 شرکت کنید. پس دیگر نیازی به نگرانی نیست و اصلاً به این فکر نکنید که بخواهید تا سال آینده برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد صبر کنید. زیرا عمر شما باارزشتر از آن است برای این مشکل ساده یک سال از آن را در انتظار شروع مهلت ثبت نام بعدی هدر بدهید. راهنمایی های بیشتر در این زمینه را از مشاوران ما بخواهید و از تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید. به علاوه، عزیزانی که قبلاً در آزمون ثبت نام کرده اند ولی برخی اطلاعات ثبت نامی را به اشتباه وارد کرده اند می توانند در زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد، اطلاعات خود را در سایت ویرایش کنند تا با اطلاعات اشتباه آزمون ندهند و در زمان ثبت نام نهایی در دانشگاه با مشکل روبرو نشوند.



برای مشاوره جهت اطلاع از تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.


اگر در زمان اعلام شده برای ثبت نام کنکور ارشد، موفق به ثبت نام نشدید، در زمان تمدید مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد 97 می توانید در آزمون ثبت نام کنید در نتیجه احتیاجی به صبر کردن تا کنکور ارشد سال آینده نخواهد بود. کسانی که موفق به ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 نشده اند با اطلاع از مهلت تمدید ثبت نام کنکور، می توانند در کنکور ثبت نام کنند و شانس خود را برای ادامه تحصیل در دوره تحصیلات تکمیلی امتحان کنند.


زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 از شانزدهم تا بیست و دوم آذر است. این ثبت نام بصورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود. زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 97 هم هفتم و هشتم اردیبهشت ماه است. معمولاً یک هفته قبل از زمان برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه توزیع می شود. داوطلبان می توانند در دو رشته در آزمون ثبت نام کنند. یکی رشته اصلی و دیگری رشته شناور که برای هرکدام یک کارت اعتباری جداگانه خریداری شود. برای ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد هم باید بدانید که شما با ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد 97  و شرکت در آن، امکان انتخاب رشته دانشگاه آزاد را هم دارید.


زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

اگر به هر دلیل نتوانستید در کنکور کارشناسی ارشد 97 ثبت نام کنید در این مورد نگران نباشید. زیرا هرسال برای راحتی داوطلبان ثبت نام، مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد را برای یک بازه زمانی چند روزه تمدید می کنند. در نتیجه امسال هم می توانید در زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97، امیدوار باشید که امتیاز شرکت در آزمون را دارید. زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 به محض اعلام سازمان سنجش، از طریق همین سایت به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.


نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد حتی بعد از اتمام مهلت ثبت نام

البته برای کسانی که در زمان تمدید مهلت ثبت نام هم نتوانند در آزمون ثبت نام کنند راه دیگری وجود دارد و لازم نیست یک سال دیگر صبر کنند و از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشند. دلیل متعددی وجود دارد که این اتفاق می افتد و داوطلب حتی در زمان تمدید مهلت ثبت نام هم نمی تواند اقدام به ثبت نام کند. شما هم اگر دلیل موجه برای عدم ثبت نام در آزمون دارید، یک تقاضانامه کتبی آماده کنید که در آن درخواست موافقت سازمان سنجش با ثبت نام شما در آزمون موجود باشد. اگر با درخواست شما موافقت شود می توانید در آزمون ثبت نام کنید. اگر در مورد نحوه نوشتن درخواست خود یا نحوه ارسال درخواست به اطلاعات بیشتر احتیاج دارید با شماره 9099071614 تماس بگیرید تا مشاوران ما به شما در این زمینه کمک کنند.


ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی 97

اگر در زمان اولیه ثبت نام آزمون سراسری 97 در سایت سازمان سنجش ثبت نام کرده اید، اما برخی اطلاعاتی که در سایت وارد کرده اید مثل معدل کل دیپلم، یا کد محل زندگی و...  اشتباه است، می توانید در زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور سرارسی 97، به سایت سازمان سنجش وارد شوید و اطلاعات خود را ویرایش کنید. البته ویرایش اطلاعات در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سراسری 97 هم امکان پذیر است اما بهتر است از همین فرصت استفاده کرده و خیلی زود اطلاعات اشتباه در ثبت نام کنکور کارشناسی 97 را اصلاح کنید. زمان برکزاری آزمون سراسری 97 اوایل تیرماه است. همچنین اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی 97 در مرداد ماه می باشد. زمان انتخاب رشته کارشناسی بعد از اعلام نتایج اولیه خواهد بود. اگار درمورد ویرایش اطلاعات ثبت نامی، تمدید مهلت ثبت نام و یا مشورت درمورد انتخاب رشته دانشگاه به مشاوره احتایج دارید حتماً با ما تماس بگیرید.


برای مشاوره جهت اطلاع از تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.


منبع:   تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

مشاوره تحصیلی تله مشاور

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.